Klacht: Slechte verbinding thermostaat en cv-ketel

op 29 maart 2016 over Feenstra in de categorie Reparatie- en onderhoud diensten

Sinds de installatie (22-12-2015) moeten wij dagelijks de cv-ketel uitdoen en na 10 minuten weer aandoen omdat er geen ‘boiler-communicatie’ is, dus nu ruim 70 x! Na minstens 3 bezoeken van een Feenstra monteur en 3 van Atag (6 x verlof moeten nemen) constateerde men dat het aan de bedrading van de nieuwe thermostaat (niet besteld!) lag en wij dit zelf moeten oplossen. Alle leidingen van en naar de cv-ketel zijn deskundig aangelegd, maar de bedrading naar de thermostaat wil de fa. Feenstra niet doen. Is dit nu de “Altijd Warm” service van Feenstra? \’
N.B.! Volgens Klacht.nl en/of Feenstra is dit probleem opgelost. Hoe is dit mogelijk? Wij hebben sinds de klacht d.d. 9/3 geen enkel contact gehad met de fa. Feenstra

Als de nieuwe ketel en thermostaat werken zonder deze dagelijks te moeten uit- en aandoen.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Feenstra over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Feenstra in behandeling genomen

Bericht van Feenstra

1 jaar geleden - Geachte heer P*****, Hartelijk dank voor uw bericht. Naar aanleiding van uw geplaatste bericht hebben wij meerdere keren getracht in contact met u te komen, maar helaas zonder succes. Graag willen wij vooralsnog telefonisch in contact met u komen om te kijken wat wij hierin voor u kunnen betekenen. U kunt ons bereiken op het telefoonnummer 088-8455000 of u kunt e-mailen naar webcare@feenstra.com. U kunt in de e-mail aangeven wanneer u het beste telefonisch bereikbaar bent, zodat wij daar rekening mee kunnen houden. Vertrouwende u hiermee voldoende te hebben ingelicht. Met vriendelijke groet, Feenstra Webcare ^SK

Bericht van Feenstra

1 jaar geleden - Geachte heer P*****, Fijn dat wij elkaar hebben kunnen spreken. U heeft een mondelinge toelichting kunnen geven op uw geplaatste bericht. Zoals aangegeven zullen wij het een en ander uitzoeken met de betreffende afdeling. Zodra er meer duidelijkheid hierover is, zullen wij u uiteraard op de hoogte brengen van de ontwikkelingen. Vertrouwende u voldoende te hebben ingelicht. Met vriendelijke groet, Feenstra Webcare ^SK

Feenstra

Heeft op 30 april 2016 om 08:15 geantwoord

Geachte heer P*****,

Wij hebben elkaar gisteren gesproken na komst van een Atag en Feenstra monteur. U heeft aangegeven dat Atag een nieuwe kamerthermostaat heeft geplaatst, waardoor gelukkig de storing verholpen is.

Via deze weg willen wij u nogmaals onze welgemeende excuses aanbieden voor het ontstane ongemak.

Mocht u nog vragen hebben naar aanleiding van de bericht dan horen wij dit graag.

Vertrouwende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Feenstra Webcare ^SK

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Feenstra een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door EJPostma