Klacht: Slechte tot geen bezorging

op 15 september 2018 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Al sinds enkele maanden krijgen wij geen of veel te laat de telegraaf. We hebben hier al telefonisch contact over gehad echter is er geen verbetering. Deze week slechts 2x de krant ontvangen 1 x s middags om 16.00 uur en 1 x in de ochtend.
We zouden het zeer betreuren als we ons abonnement moeten opzeggen maar dit gaat t m niet worden!
Caroline de Vries-Hardeman

Wij zijn tevreden als de telegraaf weer normaal s ochtends voor half 8 wordt bezorgd.

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Telegraaf over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 17 september 2018 om 13:17 geantwoord

Geachte mevrouw Hardeman,

Vriendelijk bedankt voor uw bericht.

Wij vinden het vervelend om te vernemen dat u regelmatig de krant te laat of niet niet ontvangt. Onze excuses voor het ongemak.

Uw melding hebben wij doorgezet naar de bezorgdienst. Er wordt zorg voor gedragen dat de bezorging vanaf heden weer naar behoren verloopt.
Uw abonnement bied de mogelijkheid om de krant - op dagen dat u deze niet ontvangt- digitaal te lezen op een PC, tablet of smartphone. Op deze manier blijft u altijd op de hoogte van het allerlaatste nieuws.

Mocht u onverhoopt nogmaals problemen ondervinden met de bezorging, dan kunt u dit rechtstreeks bij ons te melden via telefoonnummer 088-8248241 of via www.mijnmedia.nlbezorgklacht. Dit stelt ons namelijk in de gelegenheid om uw klacht sneller in behandeling te nemen.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

BC-WebCare Team

Alle klachten die gemeld zijn door Haitze-caroline@planet.nl