Klacht: Slechte sevies

op 12 mei 2017 over NS in de categorie Openbaar Vervoer

Ik heb al rond 8 jaar NS DalUren abonement van NS. Ongeveer 4 keer per week reis ik van Amsterdam naar Rotterdam rond 3:45 AM – 4:45 AM. De trein komt vaak vertraagt, wort vaak geannuleerd of krijgt een omleiding.
De treinden die van Amsterdam naar Rotterdam vertrekken rond 3:35 AM en 4:45 Am op Woensdag t/m Vrijdag, gaan van DenHaag HS naar Rotterdam via Gouda. Het is enorme omleiding!
Zodra nacht trein bestemming Den Haag HS heeft bereikt verandert temperatuur in de trein. Verwarming gaat uit en wordt airco met laag temperatuur aan gezet. Ik heb paar keer bij conducteurs geklacht, maar ik kreeg een uitleg dat het door hoofd kantoor bepaalt wordt. Ik vind personlijk dat laag temperatuur in de trein klanten onvriendelijk is. Temperatuur hoort niet lager dan 18 C zijn.
Afgelopen nacht 12 Mei 2017 was weer slecht NS verbinding tussen Amsterdam en Rotterdam. De trein van Amsterdam naar Rotterdam die normaal gesproken om 3:45 AM vertrekt, was geanuleerd. Door NS werd aangeboden om van Amsterdam naar Rotterdam via Utrecht reizen. De trein zou om 04:19 van Amsterdam Centraal vertrekken,maar om 03:56 AM werd aangegeven dat trein is geannuleerd. Er werd angeboden om naar Rotterdam via Schiphol rijzen. De trein zou om 4:00 AM vertrekken. Deze informatie kwam niet in overstemming met info op NSApp.
Volgens NSApp zou trein naar Utrecht gewoon vertekken. Mijn conclusie is dat Het was zeer slecht communicatie met de klanten van NS!
De ergste van alles was is dat de trein die om 04:00 van Amsterdam vertrok, kwam op Schiphol om 04:15. Het is 10 minuten te laat voor verbinding met de trein naar Rotterdam. Eerst volgende trein naar Rotterdam van Schiphol zou pas om 05:05 op vertrekken.
Als ik informatie over gecancelde trein eerder zou ontvangen dan kon ik de taxi naar Schiphol nemen en op tijd zijn met de trein verbinding van Schiphol naar Rotterdam die om 04:05 vertrok.
Mijn ervaring met NS is volgende: vaak slecht comunicatie. O.a info op NSApp, info op peroon ( borden), info door personeel van NS en werkelijke informatie tegenstrijdig zijn.
Als klant van NS ben ik zeer ontevreden en teleurgesteld in servies van NS.
Ik hoop dat u deze informatie serieus gaan nemen.
V.V.Romanova

Als temperatuur in de nacht trein niet lager dat 18 C is; als treinen geen vertragging hebben; als treinen niet geanuleerd worden; als informatie op NSapp niet tegenstrijdig met werkelijke informatie is.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over NS

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over NS nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Viktoria Romanova