Klacht: slechte servise

op 02 oktober 2017 over BCC in de categorie Electronica Winkels - ketens

heb een tv van samsung nog net geen jaar oud nu is de rechter kant van de tv een donkere balk te zien over de lengte.
volgens internet is dit door dat de back light kapot is .
ik heb de aan koop bon met een extra garantie certificaat van 10 jaar op door branden .door bcc is het serie nummer er op vermeld (deze moet je door geven )voor reparatie .echter het laatste letter ontbreekt staat er niet op vermeld . wel aankoop datum etc plus ik heb de aankoopsbon .
doordat de laatste letter ontbreekt komt er geen monteur ,er wordt verwacht van mij dat ik mijn tv even van de muur haal om op de achterkant even naar het serie nummer te kijken . aangezien dit niet een van de kleinste tv is plus het fijt dat de tv netjes tegen de muur hangt erg platte tv kabels netjes weggewerkt .dit niet even zo simpel te regelen is .plus wat als ik hem beschadig of erger nog hij valt uit mijn handen hoe zit het dan met mijn garantie .ik vindt het rond uit schandalig dat ik al deze moete moet doen als ik hier de aankoop bom plus mijn certificaat ect garantie kan aantonen

ik vindt dat er gewoon een monteur moet langskomen en mijn tv repareert
of een nieuwe tv

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar BCC over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door BCC in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat BCC een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

BCC

Heeft op 09 oktober 2017 om 09:35 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door bvdsande