Klacht: SLECHTE SERVICES EN PERSONEEL

op 06 februari 2018 over Helpling in de categorie Schoonmaakbedrijven

Hoi allemaal ik wil jullie op de hoogte houden hoe helpling ter werk gaat.

Na een half jaar in dienst geweest te zijn me rot gewerkt voor dit bedrijf , er gaat iets van 8 euro van elke boeking die jij schoonmaakt daarnaast krijg ik maar een kleine percentage.

Slecht bedrijf op feedback , er word nooit naar je verhaal geluisterd.
VOLGENS HELPLING moet je zoveel mogelijke boekingen accepteren anders willen ze je niet.

Slechte personeel , 2 nederlandse afkomstige dames , super brutaal en denken maar ja jij bent de schoonmaakster dus kan ik zeggen wat ik wil.
Een genaamd lieke.

UIT MIJN ERVARING. BOEK VOOR NIET , NIET OMDAT mijn ervaring slecht is.

Maar mensen je wordt niet gescreend allemaal onzin!.

Nooit meer helpling

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Helpling over deze klacht.

Bericht van Helpling

8 maanden geleden - Beste Fiekk, Jammer dat je het gebruik van ons platform zo hebt ervaren. Je hebt via Helpling zelf volledige controle over het aantal boekingen dat je acccepteert. Er zijn hulpen actief die slechts af en toe een eenmalige boeking accepteren en hulpen die graag hun weken volplannen. Je betaalt inderdaad een kleine vergoeding voor het gebruik van ons platform. Verder doen we ons best te luisteren naar beide kanten van het verhaal als er een klacht binnenkomt. Helaas kunnen we in ons systeem geen account vinden op jouw naam, waardoor we geen specifieker antwoord kunnen geven. Nogmaals, erg jammer dat Helpling niet bleek te matchen met jouw wensen. Met vriendelijke groet, Het Helpling Team

Alle klachten die gemeld zijn door Fiekk