Klacht: Slechte services en niet nakomen afspraken

op 19 oktober 2016 over T-Mobile in de categorie Mobiele Telefonie

Goedemiddag,

Ik ben niet te spreken over de service.
Op 3 oktober 2016 heb ik 2 abbonamenten verlengd.
Dat heb ik met veel twijfel gedaan.
Mede door dat andere aanbieders een beter aanbod hadden en t-mobile op mijn verzoek niets extra’s kon aanbieden om mij als klant te behouden na zeker al 15 jaar
gebruik te maken van de diensten van T-mobile.

Uit eindelijk heeft de heer Enting mij op 3 oktober 2016 het volgende verkocht. 1x abbonament IPhone 7, 32 gb “goud” op telefoonnummer 06-20665511 met een levertijd van 3 a 4 weken. Ingaande 10-10 omdat wij naar Spanje gingen en de huidige IPhone nog in gebruik is. Hier hadden wij 250 MB Europa voor gekregen. Het 2e abbonament zou ingaan op 24-10 met telefoonnummer 06-16380380 een zwarte IPhone 7, 32 GB met een levertijd van 2 a 3 weken.

Vandaag op 19-10 heb ik wederom met de klantenservice gebeld omdat de MB’s niet waren doorgevoerd en wij daar geen gebruik van konden maken. Mevrouw Irma vertelde mij dat het abbonament pas in gaat na levering van het nieuwe toestel. Dat betekend tevens dat de beloofde mb’s in Spanje niet konden worden waargemaakt. Tevens blijkt bij navraag de toestellen onder valse voorwendselen te zijn verkocht. De zwarte IPhone zou een levertijd van 2 a 3 weken hebben wat vandaag 4 tot 6 weken zou zijn. Dat wist de heer Enting zeker ook. Mevrouw Irma kon niets voor ons doen.

Als er op een eerlijke manier zaken gedaan wordt en niet onder valse voorwendselen. Ik zou de 2 toestellen eerder willen ontvangen omdat beiden toestellen aan vervaging toe zijn door mankementen.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over T-Mobile

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over T-Mobile nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Cdefares