Klacht: Slechte services

op 27 mei 2021 over Dynalogic in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

IK BEN ZEER TELEURGESTELD, slechtste services ooit!!!!!
Heb vandaag 8 x moeten bellen. Eerst krijg ik bericht dat ze mij niet hebben getroffen. Ik was thuis!!!. Daarna na dat ik zo vaak heb gebeld werd er 1 van de 3 producten bezorgd!! Ik vroeg aan de bezorger of ze langs waren geweest hiervoor? En hij gaf aan van niet. Dus een e-mail ontvangen wat niet klopt!!!!!!!! Bezorger gaf aan dat er geen plek in hun bus is vandaar dat het niet bezorgd is. Wat TOTAAL NIET MIJN PROBLEEM IS!! als er belofte wordt gemaakt dat ALLES vandaag bezorgd wordt, dat vertrouw ik dat het vandaag bezorgd wordt!! Na twee keer bellen, wordt er eerst aangegeven dat het toch vanavond toch bezorgd wordt en dat ik per mail op de hoogte wordt gehouden. Omdat ik zelf niet in de woning ben. Wordt ik na 5 min weer gebeld door jullie en wordt er gezegd dat het toch morge wordt. Ik er mee akkoord. Krijg ik om 19:00 een belletje van de bezorger (mijn telnummer staat op de deur) dat ze voor de deur staan en niet gaan wachten. En ze geen gegevens van mij hadden om half uur van te voren een mailtje te sturen?! Is het toch uit eindelijk een dat later geworden, dus dat ik weet een hele dag in een lege woning moet wachten dat ze gaan bezorgen. En hopelijk dat ze morge wel plek hebben in de bus!! Bedankt dat ik door jullie niet meer iets ga bestellen bij onder andere mediamarkt, dit is de slechtste bezorgservices ooit!!! Bedankt

Gewenste Oplossing:

NIET!!

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Dynalogic over deze klacht.

Reactie van de melder van de klacht Babes

2 maanden geleden - En ik er vanuit gaan dat het VANDAAG wordt bezorgd. Weer hele dag in een lege woning zitten wachten. Krijg ik net een e-mail: Beste B ABES, Je hebt ernaar uitgekeken: vandaag zou jouw bestelling worden bezorgd. Helaas is er in het logistieke proces iets misgegaan, waardoor jouw bestelling vandaag niet wordt geleverd. Dat is natuurlijk erg vervelend en wij bieden onze excuses hiervoor aan. We nemen vandaag telefonisch contact met je op om een nieuwe afspraak te maken. Hoe grappig? Gisteren wordt er BELOOFD dat het vandaag met ZEKERHEID wordt bezorgd. Krijg ik ochtend weer een ANDERE SMOES!! En nu wordt het weer een andere dag bezorgd!!!!!!! Hoe grappig kan het zijn? Ik wordt gewoon in de maling genomen. Waarom komen ze hun beloftes niet toe?

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Dynalogic in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dynalogic een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dynalogic

Heeft op 03 juni 2021 om 12:22 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer, mevrouw,

Hartelijk dank voor uw bericht. Wij vinden het jammer om te horen dat uw levering vertraging opliep.
Dynalogic gaat voor maximale klanttevredenheid en beleving waarbij de kwaliteit van de dienstverlening voorop staat. Als organisatie bieden we dan ook onze oprechte excuses aan. We zullen een klacht indienen, en we gaan ons best doen onze service te verbeteren.

Met vriendelijke groet,
Dynalogic WeCare-team

Alle klachten die gemeld zijn door Babes