Klacht: slechte servicece

op 02 september 2016 over Van Dijk Educatie in de categorie Boekhandel

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

beste meneer mevrouw

ik heb vandaag (02-09-2016 om 13:20) een vrouw aan de lijn gehad die gewoon weg niet asociaal was. ze hielp me niet en ze klonk heel onvriendelijke en ongeintereerd. ze luisterde niet naar mijn verhaal. toen ik mijn verhaal aan het vertellen was hing ze gewoon op. ik heb 3x terug gebeld en word niet geholpen. ik weet niet of dit jullie manier is van werken maar ik vind dit niet normaal. ik heb mails gestuurd en gebeld. ik wil gewoon geholpen worden en snel. want ik heb school

Gewenste Oplossing:

dat er geluisterd word en dat ik word geholpen is niet echt moeilijk wel???

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Van Dijk Educatie over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Van Dijk Educatie in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Van Dijk Educatie een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Van Dijk Educatie

Heeft op 05 september 2016 om 20:39 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Khadija,

Wat vervelend dat je niet goed bent geholpen en dat er niet geluisterd is.
Heb je toevallig een naam van de telefoniste? Dan zullen we haar er op aan gaan spreken.

Wij hebben het doorgegeven aan de afdeling klantenservice.

Onze excuses hiervoor, dit zal niet opnieuw gebeuren.

Met vriendelijke groet,
VanDijk.nl

Alle klachten die gemeld zijn door gadeesje