Klacht: Slechte service zeggen dat ze langs zijn geweest maar nee

op 17 augustus 2016 over Light in the box in de categorie Internetshops - Elektronica

Bijna 2 maanden geleden besteld bij dit bedrijf tot mijn grootste spijt. Ze zeggen meerdere malen langs te zijn geweest wat niet zo is. Ik heb allereerst een normaal bericht gestuurd maar de klantenservice over me bestelling dat ze het terug mochten nemen. Krijg ik een automatisch berichtje van volg je bestelling hier. Wat mij natuurlijk frustratie opwekt. En dat laten blijken. Op dat mailtje krweg ik een reactie dat ze er niet van gediend was. Verder werd helemaal niks met mijn klacht gedaan.

Erg slechte service en een oplichters bedrijf.

Bij terugstorting van mijn betaling

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Light in the box over deze klacht.

Bericht van Light in the box

1 jaar geleden - Helaas kunnen wij uw aanvraag niet in behandeling nemen daar wij u naw gegevens niet in on systeem kunnen. Stuurt u ons een bestelnummer svp. mvrgr

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Light in the box in behandeling genomen

Reactie van de melder van de klacht Dootjuuh

1 jaar geleden - Beste klacht.nl Naar ee n negatieve beoordeling te geven op hun site kreeg ik een ander contactpersoon voor mijn klacht afhandeling deze heb het bedrag terug gestuurs wat ik voor het item betaald heb. Dus de klacht is opgelost. Verder adviseer ik alsnog niet op hier te bestellen voor andere mensen Groeten Dominique Www.d-fokker.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Light in the box een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Light in the box

Heeft op 27 augustus 2016 om 19:32 geantwoord

Beste klacht.nl

Groeten
Dominique
Www.d-fokker.nl

Alle klachten die gemeld zijn door Dootjuuh