Klacht: Slechte service XMSnet

op 23 maart 2013 over XMSNET in de categorie Websites - Building en Hosting

November 2012 verhuisd in dezelfde woonplaats, 4 weken geen internet, televisie, radio en telefoon. Na 4 weken internet, televisie en radio nog geen telefoon. Na veel bellen met XMSnet op eens een ander telefoonnummer. Brieven schrijven en veel bellen het helpt helemaal niets. Wij willen ons oude telefoonnummer terug en niet een ander nummer. Nu (18 maart 2013) is het voorlopige nummer ook afgesloten, nu weer geen telefoon.De faturering klopt na de verhuizing ook niet, dubbel gefaktueerd verkeerd gecrediteerd etc… Wij zijn XMnet gruwelijk zat.

Zo snel mogelijk ons oude telefoonnummer terug.

7 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door XMSNET in behandeling genomen

Bericht van XMSNET

7 jaren geleden - Beste meneer Veenhof,Wij zorgen er graag voor dat uw vertrouwde telefoonnummer weer op de lijn komt. Wilt u ons een e-mail sturen met welk telefoonnummer u graag wilde? U kunt ons bereiken via [email protected] onder vermelding van kenmerk 1303-46969.Met vriendelijke groet, Sophie XMS Webcare

7 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat XMSNET een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

XMSNET

Heeft op 25 maart 2013 om 16:10 geantwoord

Beste meneer Veenhof,

Uw telefoonnummer staat nu goed op uw glasvezelmodem. U kunt nu weer bellen en gebeld worden op uw vertrouwde telefoonnummer.

Sophie
XMS Webcare