Klacht: Slechte service tijdens garantieperiode

op 29 juni 2016 over Fietswinkel koning in de categorie Fietsenwinkel

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

We hebben een jaar geleden een fiets gekocht. Er waren problemen met de stuurinrichting. Dit hebben we laten repareren bij een fietsreparateur in ons dorp. Kosten: 40 euro. We hebben gebeld met Fiestwinkel.nl. Die willen niets vergoeden want we hadden van te voren de schade moeten melden. Wat een slechte service. In het vervolg koop ik nooit meer een fiets bij hen.

Gewenste Oplossing:

Als rekening wordt vergoed.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Fietswinkel koning

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Fietswinkel koning nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door jtbluijten