Klacht: Slechte service T-Mobile

op 30 augustus 2016 over T-Mobile in de categorie Mobiele Telefonie

Na meerdere pogingen tot een normale oplossing met jullie te komen, via zowel de winkel, telefonisch als per mail, moet het helaas toch via deze weg.
Op 23 juli 2016 heb ik een iPhone 6s gekocht bij de T-Mobile winkel. Na exact twee weken ging mijn toestel niet meer aan en leek er een systeemfout in te zitten.
In de winkel kreeg ik vervolgens te horen dat ik niet direct een nieuw toestel kon krijgen ivm de termijn van 8 dagen. Wel viel ik binnen de 60 dagen waardoor er wel een nieuw toestel besteld kon worden. Deze heb ik 2 dagen later opgehaald en eenmaal thuis zag ik enkele krasjes. Een aantal dagen later bleek dat de batterij ook erg snel leeg liep en ging ik ervan uit dat het om een refurbished toestel ging. Hierop ben ik terug gegaan naar de winkel. Het is mij niet gemeld dat ik een refurbished toestel terug zou krijgen. Daarnaast vind ik het gek, dat je na aankoop van een toestel van deze waarde, na 2 weken een ‘tweedehands’ toestel terug krijgt.
In de winkel werd ik doorverwezen naar de klantenservice, die mij vertelde dat T-mobile slechts een tussenpersoon is. Hierop heb ik contact opgenomen met de klantenservice van Apple. Hier werd mij verteld dat mijn nieuw gekochte toestel nooit ter reparatie is aangeboden en dat dit ook nooit had gehoeven met de fout die mijn toestel aangaf. Dit had gemakkelijk kunnen worden opgelost. Ook het IMEI-nummer van het ‘refurbished’ toestel heeft geen enkele onderhoudshistorie en bleek te zijn aangeschaft op 23 april 2016. Het lijkt er dus op dat mijn refurbished toestel nooit refurbished is geweest, maar simpelweg tweedehands.
Mede door dit alles vind ik dat ik recht heb op een nieuw toestel en dat er een passende oplossing komt.
Graag zou ik dit op zeer korte termijn zien, aangezien ik hier al veel tijd en energie in heb gestoken en per mail nooit reactie heb mogen ontvangen.

Snelle en nette klacht afhandeling en een nieuw toestel.

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over T-Mobile

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over T-Mobile nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Marlouke van Draanen