Klacht: slechte service onderdelen niet na te bestellen

op 02 mei 2017 over Eye Wish in de categorie Opticïens en brillen

Afgelopen donderdag viel t pootje van mijn bril spontaan van mijn bril af. Volgens de medewerker van Eyewish was er een veertje gesprongen. Na 2 jaar bleek dit veertje niet meer nabesteld te kunnen worden en moest ik een nieuw montuur kopen. Ik had maar liefst keus uit 2 monturen waarin de glazen pasten.
Ik vind het een hele slechte service dat onderdelen na 2 jaar niet meer leverbaar zijn. Dat had ik ook niet verwacht. Ik ben express niet naar de grootste brillenstunters gegaan omdat ik hoopte op goede service.
Ik heb 2 jaar geleden 800 euro voor mijn bril betaald en moest nu weer 92 euro aftikken( ik heb 16 euro korting gekregen)
Ik vind het teneerste vreemd dat een veertje zomaar uit n poot kan vallen zonder dat ik ook maar iets met de bril doe. Maar t ergste vind ik dat ik genoodzaakt was een ander montuur moest kopen.Er wordt zoveel reclame gemaakt wat je er allemaal niet bij kunt krijgen als je een bril koopt. Alles om de klant binnen te halen, maar de klanten die al binnen zijn worden niet tegemoet gekomen.
Ik zou graag een reactie van u ontvangen.
Met vriendelijke groet Patricia van der Vegt

ik zou graag 92 euro terugkrijgen van eyewish

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Eye Wish over deze klacht.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Eye Wish in behandeling genomen

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Eye Wish een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Eye Wish

Heeft op 10 mei 2017 om 16:00 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door kruidenboter