Klacht: Slechte service na (reparatie)

Danny12345123 op 20 september 2021 over Nespresso in de categorie Koffie

Ik heb mijn apparaat opgestuurd nadat ik de helft van de koffie onder de machine uit kwam.
Nu kreeg ik de machine terug en die zat helemaal onder de koffie dus niet schoongemaakt pakte het apparaat en er stroomde eruit ik onder de koffie.
Blijkbaar word die niet schoongemaakt na reparatie heb 45 min aan de telefoon gezeten in die tussen tijd zelf maar helemaal schoongemaakt nadeel alleen is dat het dus ook aan de binnenkant zit en daar kan ik niet bij
En elektra kan niet zo goed samen met vocht.
Afijn ik vroeg om een oplossing maar enigste is weer het apparaat op te sturen en geen leen apparaat te krijgen omdat er dus zoveel reparaties zijn dat die er niet is ik vind als ik voor 250 euro aan koffie besteld per maand dat ik toch wel iets beter behandeld word dan dit ik ben dus ook helemaal klaar met nespresso en kieper het apparaat zo de bak ik vind het rond uit belachelijk dat ze het allemaal begrijpen maar niet met een fatsoenlijke Oplossing komen voor de klant die zoveel koffie besteld
Ik stap ook over naar een ander apparaat erg jammer zeker voor zo’n groot bedrijf en zeker omdat zo apparaat geen 50 euro kost ze mogen me nog benaderen voor een betere Oplossing maar ben er bang voor dat dat niet gebeurd dus ik ga dan ook opzoek naar een ander apparaat zou ook iedereen aanraden geen nespresso te kopen want de service is echt belachelijk.

Een nieuw apparaat dat ook ivm dat wij veel koffie drinken en hun echt niet voelen als ze een nieuw apparaat leveren alleen dan blijf ik nog bij nespresso en anders ga ik opzoek naar een ander apparaat met betere service

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Nespresso

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Nespresso nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Danny12345123