Klacht: Slechte service LEEN BAKKER UTRECHT Kanaleneiland

op 10 januari 2014 over Leen Bakker in de categorie Woonwarenhuizen

Ik heb een showmodel tafel gekocht zonder schade en zou hem in de avond ophalen, kom ik in de avond haalt een medewerker de tafel uit de winkel naar de magazijn maar hij komt tegen een pilaar aan waardoor de tafelblad beschadigd. Toen zei de leidinggevende dan bestellen we een nieuw blad kunt u die volgende week ophalen en ik zei is goed en nam de tafel mee. En vandaag ben ik gebeld dat de blad niet wordt geleverd meer maar ik kon 50 euro korting krijgen. Dit vindt ik zo stom 50 euro korting het is de tafelblad die beschadigd is en niet een poot die minder zichtbaar is. Slecht slecht

Met de helft van de prijs zou ik wel tevreden zijn.

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Leen Bakker

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Leen Bakker nog niet in behandeling is genomen.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Leen Bakker in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Leen Bakker een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Leen Bakker

Heeft op 12 augustus 2016 om 14:58 geantwoord

Beste klachtmelder,

wij zijn sinds kort actief op Klacht.nl. Uw klacht is al wat ouder, en waarschijnlijk al opgelost via één van onze andere kanalen. Mocht dit niet het geval zijn, dan wil ik u vragen uw klacht opnieuw te melden. Hierbij sluit ik deze klacht.

Marco Houthuijzen
Klantenservice
Leen Bakker Nederland B.V.

Alle klachten die gemeld zijn door Alpaslan