Klacht: slechte service, klantonvriendelijk

op 04 mei 2015 over Leen Bakker in de categorie Woonwarenhuizen

We hebben een verstelbare, kantelbare bureaustoel gekocht van €128,99 vergelijkbaar met de oude, die we ook bij Leenbakker hadden gekocht destijds. Nu bleek dat de nieuwe achteraf niet voldeed. Als je de zitting instelt kan de stoel niet meer kantelen naar achteren. Als je de zitting niet instelt glijd je er vanaf. Kortom… Het zitcomfort is erg slecht. Binnen 10 dagen ruilen met bon was niet meer mogelijk omdat we de originele doos niet meer hadden. ( tijdens het in elkaar zetten van de stoel had de hond zich er mee vermaakt zonder dat wij dat gezien hadden).
Er werd ons dus kort en duidelijk medegedeeld door het filiaal in Oss dat ze de stoel niet meer willen ruilen. boos thuis gekomen heb ik ook de bon maar direct weggegooid.
Al heel veel jaren zijn wij een hele trouwe klant van Leenbakker. Nog nooit wat teruggebracht. Wij zijn dan ook bijzonder teleurgesteld in de starheid en de slechte service als een klant niet tevreden is. Door deze ervaring schaffen wij dan ook geen producten meer aan bij Leenbakker. Anderen klanten van Leenbakker adviseerde mij alsnog een klacht in te dienen over deze slechte service.

Als Leenbakker alsnog bereid is de stoel in te nemen. Nu dus zonder bon en zonder doos. Een bankafschrift heb ik uiteraard wel.

Alle klachten die gemeld zijn door Yvonne Pattipeilohy