Klacht: Slechte service / geld kwijt?

op 31 augustus 2017 over Simpel in de categorie Mobiele Telefonie

Ik heb op 30 juni 2017 de prepaid van mijn dochter met € 10,00 opgewaardeerd. Bij het opwaarderen ontstond een fout. Desondanks werd er € 10,00 van mijn rekening afgeschreven. Ik heb direct gebeld met klantenservice. Een dame adviseerde mij een paar uur te wachten omdat dan alsnog de opwaardering plaats kon vinden of dat het bedrag terug gestort wordt. Mocht dit niet gebeuren, dan moest ik een mail sturen naar de klantenservice met de afschrijving en telefoonnummer. Ik stuurde op 07-07 een e-mail met de gevraagde informatie. Na het uitblijven van een reactie stuurde ik een rappel op 25-07. Ik kreeg een dag later een e-mail terug waarin meer informatie werd gevraagd. Op 27-07 stuurde ik een e-mail terug met de verwijzing naar mijn e-mail van 07-07. Toen was het radiostilte. Vandaag belde ik met de klantenservice. Nadat ik werd doorverbonden, drie keer mijn naam moest spellen, drie keer het telefoonnummer moest opnoemen en twee keer mijn probleem moest omschrijven werd de hoorn er op gegooid. Deze medewerker, een dame, kon mij niet helpen en ik moest maar een account aanmaken. Na diverse kritische vragen en de noodzaak van een account, terwijl ik alleen mijn € 10,00 terug wil, kreeg ik een sluitende vraag of ik nog meer vragen had. Toen ik om de naam van de dame vroeg gooide zij de hoorn erop. Concreet: blijkbaar is het zo simpel nog niet om mijn € 10,00 terug te krijgen. Ik wil serieus geholpen worden en simpel mijn € 10,00 terug.

Als ik mijn € 10,00 terug heb.

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Simpel over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Simpel in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Simpel een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Simpel

Heeft op 19 september 2017 om 16:34 geantwoord

Heeft op 03 oktober 2017 om 20:23 geantwoord

Ik heb volgens afspraak via Facebook een melding gemaakt. Er wordt door een medewerker allerlei vragen gesteld die al gesteld zijn. Alle nodige info staat in het bericht op fb. De medewerker stelt vragen waarvan het antwoord al in het bericht staat! Ik heb er weer meer werk door en de irritatie heeft mijn grens bereikt. Ik ben er helemaal klaar mee. Ik stop hierbij met simpel en zal dan ook nooit meer een pre-paid kaart kopen of abonnement afsluiten. Daarnaast zal ik dit ook binnen mijn kring luid en duidelijk verkondigen! Simpel bedankt!

Alle klachten die gemeld zijn door Ashok