Klacht: Slechte service, geen contact mee te krijgen

op 25 mei 2020 over Leen Bakker in de categorie Woonwarenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 1 mei plastic opbergboxen besteld welke geleverd zouden worden op 13 mei,
Vandaag 25 mei ineens een bericht van postnl dat ze een pakket kwamen afleveren.
Nadat postnl is geweest bleken er helaas maar 3 van de 10 opbergboxen geleverd te zijn.

Klantenservice is onbereikbaar en de verbinding wordt gewoon verbroken, mail wordt ook niet beantwoord,
Zeer slechte service.

Opbergboxen bij de xenos besteld en deze waren de volgende dag in huis, dat is zoals het hoort.
Je kunt niet alles op deze coronacrisis afschuiven

Gewenste Oplossing:

Als leen bakker contact houdt en de telefoon opneemt of reageert op mail.
En gewoon op de afgesproken datum uitlevert

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Leen Bakker

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Leen Bakker nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Royvreede