Klacht: Slechte service garantie

op 12 juli 2019 over Miele in de categorie Huishoudelijke apparatuur

Onze Mieke inbouw-koffiemachine heeft enkele jaren prima gefunctioneerd.
Enige tijd geleden gaf het display de melding afvalbakken leegmaken
Tot onze verbazing zaten er slechts een vijftal koffieblokjes in terwijl normaliter het bakje vol zat.
Alles eens goed schoongemaakt en gereset echter hij bleef regelmatig de melding onterecht geven.
Omdat we tegen extra betaling een verlengde garantie hadden afgesloten hebben we contact gezocht met Miele -service en gevraagd hoe het systeem werkt met bv. het aantal signaleren. De dame in kwestie wist er weinig van en liet ons ontevreden achter. Er was weinig aan te doen zei ze.
Na enkele maanden telkens de klep open te maken na de melding en nog steeds regelmatig te constateren dat en maar enkele kopjes waren gedronken weer gebeld.
Mij werd te verstaan gegeven dat ze best een monteur langs wilde sturen maar dat dat wel moest worden betaald. Toen ik haar wees op de extra garantie die ik had aangekocht kon ze deze niet terugvinden, maar gelukkig had ik de papieren waarop via het bonnummer E.e.a. kon worden teruggevonden.
Ze zou de monteur contact laten opnemen, hetgeen keurig gebeurde.
De monteur gaf ann dat er waarschijnlijk niks aan te doen was en dat ik maar beter elke ochtend eerst de bak moest leegmaken.
Ook hier kreeg ik het gevoel te worden afgescheept.
We hebben altijd producten van Miele aangeschaft omdat we dachten met een goed bedrijf in zee te gaan, maar onlangs bij aanschaf van een wasmachine en droger zijn we voor het eerst overgestapt op Samsung.
Met spijt in mijn hart !

Tevreden zijn we niet vanwege de slechte service.
Ik had verwacht dat binnen de garantietermijn Miele zou aangeven hier snel een oplossing voor te bedenken door toch op zijn minst een monteur langs te sturen.
We zouden het op prijs stellen als dit alsnog gebeurd want we blijven ons ergeren aan de melding.
Laat Miele er is geen betere zich waarmaken!

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Miele

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Miele nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door h.peet.