Mijn Klacht:
Vandaag (zaterdag 27 jan.2018 12.05 uur) deed ik boodschappen bij bovengenoemd AH filiaal. Daarna wilde ik nog een inkoop doen bij de Gall & Gall slijterij in de winkel. Normaal wordt deze bediend door het personeel van de Infobalie. Vandaag stond daar 1 medewerkster en het liep constant aan met klanten. Na ongeveer 18 minuten in de slijterij gestaan te hebben zonder dat ik geholpen werd, heb ik haar gevraagd iemand erbij te roepen voor de slijterij. Ze antwoordde dat ze al 2x om assistentie gevraagd. Na een 3e keer kwam er eindelijk iemand, die zei dat ze niks gehoord had. Ik adviseer uw filiaalhouders alleen personeel aan te nemen die geen gehoorproblemen hebben. Dit is niet de 1e keer en ik zal mijn inkopen voor de slijterij dan ook bij een echte slijterij doen en niet bij een die er maar wat bij hangt.
Gewenste Oplossing:
Zorg op zaterdagen voor voldoende personeel en die geen gehoorproblemen heeft.


