Klacht: Slechte service en vreselijk langzame bezorging

op 20 mei 2020 over Leen Bakker in de categorie Woonwarenhuizen

1 mei een klok besteld, ‘vanwege de drukte’ kon ik beter kiezen voor ophalen in een lokale vestiging in plaats van thuisbezorging. Eerste mogelijkheid voor ophalen was pas 20 mei. Zelfs mijn ali-express bestellingen uit gehuchten in China worden sneller bezorgd, maargoed. Leenbakker kan dat dus niet zo goed blijkbaar. Maar kom ik op 20 mei in de de winkel, is er alsnog geen pakketje. Nee meneer hier staat dat deze pas volgende week wordt bezorgd. Fijn, voor niks erheen gereden. Fijn, ook niet op de hoogte gebracht via emailtelefoon. Zulke ‘moderne’ service heeft Leenbakker nog niet uitgevonden. En nog schaamteloos vertellen dat ik al de 4e was vandaag waarbij dit het geval is. Bij de ingang een bordje met de boodschap verplicht een mandje te gebruiken, maar dan moeten ze er wel staan. Zelfs dat lukt niet. Fijne zaak

Service als binnen 1 a 2 werkdagen bezorgd, zoals 99% van de webshops. Of op zijn minst de bestelling op de vestiging weten te krijgen binnen 20 dagen.

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Leen Bakker

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Leen Bakker nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Lvinus