Klacht: Slechte service en vieze kamer

op 02 juli 2017 over Fletcher Hotels in de categorie Hotels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Wij zij niet tevreden na de vijfde keer inchecken kregen wij pas om 15:50 een ander kamer toegewezen die wel al klaar was wij waren niet de enige die uiteindelijk een andere kamer kregen dat waren zo ie zo al 4 andere personen uiteindelijk zijn we op de kamer onze kleine meid vast op bed gelegd en zijn we aan het rond kijken in de kamer nou ik heb er maar foto’s van gemaakt maar wat een kamer van veel schimmel en roest in de douche tot gaten in de gordijnen en vlekken in het tapijt en veel stof op het plafon wij gaan hier iig nooit meer heen

Gewenste Oplossing:

Nou als dit anderen niet meer overkomt dit noemt men een vier sterren hotel

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Fletcher Hotels

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Fletcher Hotels nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Jordispies@gmail.com