Klacht: slechte service en vervolgens geen telefoon opnemen

op 03 oktober 2016 over Van Dijk Educatie in de categorie Boekhandel

mijn dochter heeft voor dit nieuwe schooljaar via school boeken besteld bij Van Dijk. Net als vorig jaar had Van Dijk de boeken niet op voorraad. Afgelopen zaterdag 1 oktober zijn de boeken dan toch geleverd maar er blijkt een verkeerd opdrachtenboek tussen te zitten. Daarom zojuist direct gebeld in de hoop dat het juiste opdrachtenboek vandaag nog op de post wordt gedaan, er wordt tenslotte op school al een maand mee gewerkt. Maar Van Dijk beantwoordt de telefoon niet, na 28 minuten!!! in de wacht te hebben gestaan heb ik het dan toch maar opgegeven. Zeer slechte service.

Morgen wil ik het juiste opdrachtenboek geleverd krijgen van Beauty Level 4 Wellness en specialistische behandelingen. ISBN 9789491277436.

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Van Dijk Educatie over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Van Dijk Educatie in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Van Dijk Educatie een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Van Dijk Educatie

Heeft op 03 oktober 2016 om 18:44 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door wines