Klacht: slechte service en slechte communicatie

op 03 mei 2016 over Caiway in de categorie Alles-in-1

Afgelopen maand herhaaldelijk per mail om informatie verzocht over werking internet (snelheid). De antwoorden zijn een veelal opmerkelijke (en inhoudelijk niet verenigbare) combinatie van standaard antwoorden (plak- en knipwerk), waar ik niets aan had en heb. Intussen heb ik na lang aandringen mogen begrijpen dat Rekam inderdaad invloed kan hebben op het signaal (en daarmee de snelheid). Caiway doet echter nog immer niets: ik heb bij herhaling tevergeefs verzocht om dat signaal van Rekam te optimaliseren. Met name medewerker H spant de kroon in nietszeggende reacties. Uitermate frustrerend.

daadwerkelijk optimaal gebruikt te kunnen maken van de toegezegde 40 MB, en excuses van Henk Houtveen.

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Caiway over deze klacht.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Caiway in behandeling genomen

Bericht van Caiway

8 maanden geleden - Beste heer, mevrouw, Wij zouden graag even telefonisch contact hebben met u. Wanneer kunnen wij u bereiken? Wij horen dit graag. Daarnaast is het niet de bedoeling voor en achternaam van onze collega's voluit te plaatsen. Graag dit aanpassen. Met vriendelijke groet, Jan Caiway Webcare Team

Bericht van Caiway

8 maanden geleden - Wij hebben u geprobeerd te bellen, maar kregen geen gehoor. Kunt u ons laten weten wanneer u bereikbaar bent? Met vriendelijke groet, Jan Caiway Webcare Team

Bericht van Caiway

7 maanden geleden - Beste heer Plessius, Wij hebben telefonisch en via de e-mail contact gehad en tips gegeven over het verbeteren van het WIFI signaal. Daarnaast hebben wij uw modem enkele dagen in de gaten gehouden om verbrekingen te kunnen vaststellen. Deze hebben wij in uw modem niet teruggezien. Wij horen graag van u of het wijzigen van de wifi instellingen uw verbinding stabieler maakt. Met vriendelijke groet, Jeanine Caiway Webcare Team P.S : Wij zien dat de naam van de medewerker in de klacht zelf verwijderd is, in de oplossing staat deze echter nog wel terug. Zou u ook in dit gedeelte de naam kunnen verwijderen?

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Caiway een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Caiway

Heeft op 21 juni 2016 om 13:35 geantwoord

Beste heer Plessius,

Via de e-mail is er contact geweest m.b.t. de problemen die u heeft ervaren op uw diensten. Wij zijn voor u een modemmeet gestart om na te gaan of er in uw verbinding iets mis ging, zoals al eerder besproken hebben wij dit in het modem niet vast kunnen stellen.

Zoals wij aan hebben gegeven is de router die u op dit moment gebruikt niet door Caiway geleverd en kunnen wij dit specifieke wifi probleem daarom ook niet voor u verhelpen. In een ver verleden hebben wij Eminent routers geleverd, in de afgelopen jaren zijn dit enkel Sitecom routers geweest.

Wij moeten u daarom verwijzen naar de fabrikant van de router of adviseren een andere router aan te schaffen. Wij kunnen helaas geen andere routers leveren dan de Sitecom.

Wij vinden het vervelend dat wij dit niet voor u kunnen verhelpen, onze excuses hiervoor.

Jeanine
Caiway Webcare Team