Klacht: Slechte service en product niet geleverd gekregen

op 30 juni 2017 over Baby-Dump.nl in de categorie Babykleding

Ik heb afgelopen vrijdag op 25 juni 2017 in totaal 3 producten besteld via internet. Een reistas mutsy igo, boxkleed en babyfoon luvion. In totaal 250 euro betaald online. Ik kreeg 28 juni mijn bestelling incompleet binnen, de twee producten wel, in een doos zonder pakbon. De reistas ontbreekt nog stteds. Het probleem is onbekend, op de site stond op voorraad tijdens het bestellen. Ook tijdens de keuze van levering stond er dat alle producten op voorraad waren en geleverd zullen worden. Geen andere informatie op de site dus. Nou heb ik de volgende gedaan als klant. Gebeld naar baby dump en stond in een hele lange wachtrij. Geen gehoor. Vervolgens een email gestuurd en weer achteraan gebeld. Ik heb een mevrouw aan de lijn gekregen (onvriendelijk) die mij als een leugenaar heeft behandeld. Mijn adres klopte volgens haar niet en ze zei herhaald ‘NEE DAT KAN NIET MEVROUW’ wat blijkt is mijn adres toch wel goed,, anders zou ik de andere producten toch niet afgeleverd krijgen? Vraag ik waarom ik de reistas niet heb ontvangen zegt ze ‘die is niet op voorraad’. Nou zeg ik tegen haar ‘op de site was aangegeven van wel tijdens het bestelproces’ zegt ze weer ‘NEE DAT KAN NIET MEVROUW’. Ik zeg dat ik niet lieg en dat ik helemaal geen informatie hierover heb gekregen via de site, mail of telefonisch. Daar reageert ze natuurlijk niet op.

Dit krijg ik beloofd van baby dump:

‘Wanneer de door jou bestelde artikelen op voorraad zijn en je voor 16.00 uur hebt besteld, kun je ervan uit gaan dat je bestelling op woensdag 28 juni 2017 tussen 10:00 en 12:00 wordt bezorgd op bovenstaand adres.
Indien een artikel niet voorradig is, nemen wij direct contact met je op’.

Niemand heeft contact met mij opgenomen!

Wat blijkt, dat de tas komt over een week in het magazijn. Vraag ik wanneer komt het bij mij binnen? Zegt ze binnen dezelfde week. Geen bevestiging via mail? Nee hoor. Geen andere vragen mevrouw? Nee hoor! Ik ben over 2 weken uitgeteld en wat krijg ik terug als consument die netjes betaald? Stress, alsof ik fout zit en slechte afhandeling!

Een tip: Er is blijkbaar iets foutgegaan in het proces van afhandeling. De site is ook niet foutloos, aangezien het product voorradig word gecommuniceerd. Ik ben een degelijk persoon en ik begrijp als zaken niet goed lopen. Mijn tip is: Ik zou als bedrijf de fout niet neerleggen bij de consument zoals mevrouw dat deed bij mij. Dit verzwakt mijn klantentrouw en loyaliteit. Ik heb hele grote twijfels of ik terug zal komen bij baby dump!

Graag zou ik een mail ontvangen als bevestiging dat de reistas een 2e levering word en wanneer ik het kan verwachten. En natuurlijk mijn tas ontvangen. Is dit niet haalbaar voor baby dump? Dan wil ik het betaalde bedrag voor de reistas van mutsy igo van 70,- zo spoedig mogelijk terug ontvangen.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Baby-Dump.nl over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Baby-Dump.nl in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Baby-Dump.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Baby-Dump.nl

Heeft op 03 juli 2017 om 08:54 geantwoord

Naar aanleiding van bericht van mevrouw omtrent de reistas welke niet geleverd is, mevrouw gebeld, de reistas heeft helaas vertraging opgelopen, we hadden mevrouw hierover moeten informeren, mevrouw hierop excuses aangeboden, aangegeven dat de reistas volgende week per post wordt nagestuurd.
mevroiuw ontvangt hierover een track en trace zending om deze via post.nl te volgen.
mevrouw accoord hiermee.

Alle klachten die gemeld zijn door Betty07