Klacht: Slechte service en onvriendelijke behandeling

op 23 maart 2020 over Whirlpool in de categorie Electronica - Wasmachines

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op donderdag 19 maart is bij ons een nieuwe keuken geplaatst met inbouwapparatuur waaronder een vaatwasser van Whirlpool. Deze bleek niet te werken. Hij slaat iedere keer na 5 minuten af. Op vrijdag 20 maart hebben we contact gezocht met Whirlpool en werden wij zeer onvriendelijk te woord gestaan door Romanda. We kregen te horen dat er pas op 14 april een monteur langs kan komen en dat het nog maar de vraag is of het apparaat nog onder garantie valt want ‘dat is ter beoordeling is van de monteur’. Op onze opmerking dat het apparaat gloednieuw is en dus zeker onder de garantie zou moeten vallen, kregen wij opnieuw de opmerking dat dit ter beoordeling van de monteur is. Ik ben zeer slecht te spreken over de manier waarop wij te woord zijn gestaan en geholpen zijn door de serviceafdeling.

Gewenste Oplossing:

Als er een excuus komt van Whirlpool en het bedrijf beter zijn best doet om mij te helpen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Whirlpool in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door awieren