Klacht: Slechte service en niet leveren van product.

op 30 januari 2014 over Leen Bakker in de categorie Woonwarenhuizen

In de 3e week van november besloten mijn man en ik om een bank van het merk Luc te bestellen. Na eindelijk een medewerker te pakken te krijgen had ik nog wat vragen over de bank. Voor elke vraag moest ze een collega vragen en zo duurde het een erg lange tijd en kregen we een uiterst onprofessionele indruk. Uiteindelijk moest ze kassa draaien en zou er een andere collega komen. Dik een kwartier verder ben ik maar zelf op zoek gegaan maar een collega. Deze medewerker was al beter en zetten we de koop door. Wel schrokken we van de levertijd van 6 tot 8 weken voor een standaard bank. Maar met het uitzicht op de feestdagen was het acceptabel. Een dag later werden we gebeld of we de bank in stukjes wilden hebben of al in elkaar gezet! Mijn wantrouwen was hierdoor gewekt. Begin januari hebben we daarom gebeld hoe het met de bank staat. Toen kregen we te horen dat hij de 3e week van januari zal komen. Eind deze week zijn we in het filiaal langs geweest en kregen we weer een andere datum te horen. De 27ste. Mijn man heeft gisteren 29-1)gebeld en toen hoorde we de medewerker al tegen haar collega zeggen dat er geen leverdatum in de computer stond. Ze gingen het uitzoeken en we zouden dezelfde dag terug gebeld worden. Tegen 18.00 uur hebben we zelf maar weer gebeld en toen was de persoon er al niet meer en moesten we de volgende dag maar terugbellen en vragen naar een bepaald persoon. Nu heeft mijn man vandaag weer gebeld en staan we weer op de terugbel lijst.
Als het niet snel een goed einde krijgt annuleer ik de boel en zal ik geen goed woord over hebben voor leenbakker. Mocht het wel snel opgelost worden dan vind ik persoonlijk een compensatie voor de zeer slechte service op zijn plaats.
We hebben zelfs al een tweedehands bank moeten kopen om de overbruggende tijd te kunnen zitten.

En snelle levering en een compensatie.

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Leen Bakker in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door StAr456