Klacht: slechte service en meer

op 12 juni 2016 over Corendon in de categorie Online Reisbureaus

Wij zijn 31 mei met vlucht Cai20 naar antalya gevolgen we hadden online alles geregeld eenmaal aan de drop of balie was er niks bekent terwijl wij onze tickets Enzo netjes uit de gele automaat hadden gekregen verder werd er moeilijk gedaan en werden we niet zo netjes te woord gestaan want we stonden aan de verkeerde balie terwijl dat niet zo was en vond dat we zeer onbeschoft te woord werden gestaan ook zeer kort af das zeer jammer verder onze laaste dag in het hotel zeer jammer van deze dag we hebben voor heel de dag betaald en moesten voor 12 uur uitecken dat hadden wel ook netjes gedaan het jammer was dat we heel die dag niks mee mochten eten of drinken heel raar want we hadden er voor betaald en was dan ook zeer boos naar het inleveren van onze spullen waw ik gaan kijken hoelaat ze ons kwamen halen voor naar vliegveld eenmaal aan kijken niks helemaal niks dus ik meteen naar corendon gebelt met het nummer wat op reis bord stond 9 keer gewone nummer gebeld( 090 549 748 8932) geen gehoor ook geen Een keer terug gebeld nou toen was het 3 uur in de middag dus ik nog keer gebeld helemaal niks nou dan maar het nood nummer wat toch bereikbaar hoort te zijn (090 549 787 0145) maar die stond gewoon uit mensen ik heb 25 keer gebeld maar niks niemand zeer slecht verder mochten we niks eten en drinken die dag dus alles moeten kopen zeer slecht we hadden ervoor betaald ook konden we niet weg van de ingang van hotel omdat we niks wisten van op haal tijd we hebben dus vanaf 12 uur tot 19:00 daar gezeten en eten en drinken moeten kkopen zeer slecht en zo hoeft het voor mij bij corendon nooit meer

Vluchten waren goed en vriendelijke mensen aanbood van de bemanning hotel was zeer zeer goed Dream World Aqau ton onze laaste dan toen was alles verpest

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Corendon

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Corendon nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door scheepersselina@gmail.com