Klacht: Slechte service en levering producten

Guus2000 op 02 december 2019 over belsimpel.nl in de categorie Telecomwinkels

2 weken geleden mijn 3e abbonement met telefoon afgesloten bij Belsimpel, een Iphone 11 van ruim €1200,00.
Na 1 week kom je er achter dat er een barst achter in de telefoon zit, telefoon heeft vanaf dag 1 een hoesje omgezeten en is nog geen 1x gevallen of hard mee om gegaan.
Vervolgens meld je dit bij Belsimpel waarop ze zeggen dat je de telefoon kan opsturen.
Hun gaan kijken of de barst door valschade komt of niet.
Deze “taxatie moet je als het door valschade komt zelf betalen en ook nog eens de reparatie van het scherm als je deze vervangen wilt hebben.
Ik zelf gaf al aan dat een barst in het scherm waarschijnlijk 9 van de 10 keer gezien wordt als valschade.
Dit zegt Belsimpel ook.
Ook heb ik aangegeven dat de barst net onder de camera van het toestel zit, dus ook al was deze gevallen zou de barst niet daar ontstaan zijn, hiervan heb ik ook foto,s bijgevoegd.
Na mailverkeer ook nog eens met de klantenservice gebeld en hun zeggen mij precies hetzelfde.
Dus of zelf betalen voor het gemaakt te krijgen of het hier mee doen, want annuleren gaat ook niet meer.

Als ik de persoon van Belsimpel ook vraag waar ik een klacht ik kan dienen weet hij dit ook niet.
Hij zegt dat ik dat zelf zou moeten uitzoeken als ik een klacht in wil dienen.

Al met al, een slechte service en zeer slecht hoe ze met hun verkochte producten omgaan!!

Wanneer ik tevreden zou zijn is dat als ze in het begin gezegd hebben dat ik de telefoon kon opsturen en ik kostenloos een nieuw toestel krijg of dat het kostenloos gerepareerd wordt.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar belsimpel.nl over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door belsimpel.nl in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat belsimpel.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

belsimpel.nl

Heeft op 19 december 2019 om 16:33 geantwoord

Guus2000

Heeft op 19 december 2019 om 16:36 geantwoord

Vervolgens laten jullie mij €446,48 betalen omdat jullie dit als valschade zien.
In mijn ogen moeten jullie gewoon de bestellingen beter verpakken!!!

Alle klachten die gemeld zijn door Guus2000