Klacht: Slechte service en kwaliteit

op 08 mei 2017 over Nederlands Slaapcentrum in de categorie Bedden

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Er wordt niet adequaat op klacht gereageerd. Wanneer men eindelijk in actie kom, worden diverse excuses uit de duim gezogen om onder garantievoorwaarden uit te komen. Tevens slechte matrassen ook wanneer ik ze gewisseld heb van zijde. Ik lig in een kuil en de buitenkant van een matras is harder dan de binnenkant en de anderw zijde heeft het omgekeerd. Onprofessioneel, ondeskundig, niet betrouwbaar, niet klant gericht. Zeer slechte Klant tevredenheid.

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden wanneer ik geld terug krijg minus eventuele afschrijving. Probleem duurt te lang en aan mijn oplossingen wordt geen gehoor gegeven.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Nederlands Slaapcentrum over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door Daan2612