Klacht: Slechte service en kwaliteit visitekaartjes

op 08 mei 2016 over reclameland.nl in de categorie Reclame

een tijd geleden heb ik visitekaartjes besteld. Nadat deze waren ontvangen constateerde ik dat deze schuin gedrukt en schuin gesneden waren. Hierover heb ik direct gebeld en moest ik 50st. op eigen kosten terugsturen. Nadat ik dit heb gedaan heb ik nooit meer iets gehoord, totdat ik een incasso brief ontving over het openstaande bedrag van deze visitekaartjes. Ik heb direct gemaild hierover echter is een reactie nog steeds uitgebleven. Na 2 weken heb ik nog maar eens gebeld en uiteindelijk gesproken met ene “koen”. Ik moest nog maar eens wat foto’s sturen ( gelukkig had ik de kaartjes nog ) en dan zou hij eens kijken of hij iets kon betekenen maar waarschijnlijk niet. Nadat ik niet binnen enkele dagen foto’s had gestuurd kreeg ik een mail dat de klacht werd afgewezen en dat er binnen 2 dagen betaald moest worden in plaats van een telefoontje of mailtje of de foto’s nog kwamen of iets dergelijks. Er komt geen enkel begrip of hulp om dit goed op te lossen.

- credit factuur visitekaartjes
- compensatie naar eigen inzien

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over reclameland.nl

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over reclameland.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door felixvanerven
x