Klacht: Slechte service en borg wordt na inlevering nog steeds ingehouden

op 20 december 2017 over Firefly autoverhuur in de categorie Verhuur

Op 15 december 2017 op vliegveld alicante een huurauto opgehaald. Ik had via do you spain gereserveerd en had daar het volledige pakket afgenomen inclusief volledige verzekeringen. De kosten voor vier dagen waren ongeveer €45,-. Bij het ophalen werd mij echter verteld dat ik geen goede verzekeringen had en dat er een enorme borg zou worden ingehouden. Ik moest en zou extra verzekeringen bij hun afnemen. Dit kostte mij nog eens € 64,-! Er werd mij vervolgens verteld dat er geen borg zou worden ingehouden. Maar wat schetste mijn verbazing?! Ja hoor €280,- ingehouden. Slechte voorlichting dus! Bij de uitleg van de auto, een Toyota aygo werd gezegd dat de brandstofmeter kapot was en dag het laatste blokje het niet deed, maar dat hij wel vol was getankt.
Ok dat kan. Maar als vervolgens de tank na 202 km half leeg is vraag ik me af of de tank wel goed is. Dit gemeld bij het inleveren, maar daar kreeg ik als antwoord dat dit kwam omdat de huur zo goedkoop was. Pardon? Uiteindelijk voor 4 dagen meer dan €100,- betaald dus heel goedkoop is dat niet. Daarnaast gevraagd wanneer ik mijn boeg terug zou krijgen. De volgende dag zei de jongen bij de balie. Nu twee dagen later heb ik het nog niet!

Dat wanneer er iets aan mijn klacht wordt gedaan over het feit dat er slechte informatie aan de balie wordt gegeven en er extra zaken worden verkocht onder allerlei slechte smoesjes.
Daarnaast wil ik per direct mijnboring terug!!

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Firefly autoverhuur

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Firefly autoverhuur nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Chantal Vollaard