Klacht: Slechte service door een slecht concept

WWOLF92 op 11 september 2021 over Uber Eats in de categorie Maaltijdbezorging

Vandaag een bestelling geplaatst.. deze werd na 1 uur gecanceld omdat er geen bezorger in de buurt was volgens het restaurant. Zij konden niks voor me betekenen. UberEats geeft aan dat men contact via de app moet opnemen onder de geplaatste order, maar die hele order stond niet meer in de app dus geen mogelijkheid om contact op te nemen.

Maar zie nu hier, ik heb via via een telefoonnummer van UberEats gekregen. Veel makelijker, dus bij deze:
0800 4200052 (Let op, dit nummer is voor restaurants die partner zijn van UberEats, maar zo kan je ze in ieder geval benaderen. Waarschijnlijk verwijzen ze je naar de app, want daar verschuild dit bedrijf zich achter.)

Super dom concept dat UberEats. Op het moment van bestellen kijken ze of er een bezorger aanwezig is dus dat zorgt ervoor dat je kan bestellen. Daarna kan dus de bestelling gecanceld worden omdat de bezorger later besluit niet naar de desbetreffende restaurant te rijden.. het Excuus van UberEats is dat de bezorgers ZZP’ers zijn en dus zelf mogen bepalen of ze de klus wel of niet aannemen… ZORG ER DAN VOOR DAT DE BESTELLING PAS AKKOORD IS ALS DIE WORDT GOEDGEKEURD.. Oh en ter compensatie gaf de medewerkster van UberEats aan dat ik dan toch wel m’n geld terug zou krijgen.. Dat lijkt mij ook, ja! Maar UberEats, dat is geen compensatie, maar dat is mijn goed recht.. ik krijg niks geleverd dus logisch dat ik mn geld terugkrijg..

Door een normale compensatie aan te bieden.. en een normale service te verlenen. Zorg voor een Nederlandse bereikbaarheid, wees transparant. Bespaar niet op alles en al helemaal niet op klantenservice.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Uber Eats

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Uber Eats nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door WWOLF92