Klacht: Slechte service, communicatie en niet houden aan afspraken.

op 23 juli 2017 over Fietsenwinkel in de categorie Fietsenwinkel

Op 8 juni werd mijn nieuwe fiets afgeleverd. Vanaf begin niet goed, maar op 23 juli ondanks veel valse beloftes nog steeds geen eigen fiets terug. Ik heb deze klacht eerder gemeld, maar toen werd de klacht niet in behandeling omdat er een oplossing zou zijn.
Algemeen: slechte communicatie, bereikbaarheid en niet houden aan afgepraken.

Aflevering van gerepareerde fiets en schadevergoeding voor alle tijd die het heeft gekost, vele telefoontjes en stress/ergernis.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Fietsenwinkel

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Fietsenwinkel in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Fietsenwinkel een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Fietsenwinkel

Heeft op 25 juli 2017 om 17:04 geantwoord

Beste Tiny,

Vervelend om te horen dat de fiets mankementen heeft gekregen. Ik kan me goed voorstellen dat je graag in bezit bent van een goedwerkende fiets.

Ik zie dat de fiets gepland staat om morgen bezorgd te worden. Over de precieze leverdetails wordt je nog via e-mail geïnformeerd. Daarnaast zie ik dat er ter compensatie is aangeboden om de kosten voor het Deluxe pakket, ter waarde van EUR 49,99, te crediteren. We horen graag via e-mail of je hier akkoord mee gaat.

Maarten - Fietsenwinkel.nl

Heeft op 26 juli 2017 om 19:20 geantwoord

Vandaag kreeg ik na weken ellende mijn nieuwe fiets weer terug. De fiets kreeg geen mankementen, maar was bij aflevering meteen niet goed...

En wat blijkt.... NA DE ZOGENAAMDE REPARATIE: DE DISPLAY DOET HET NIET!
Ik wil mijn geld terug!
Wat een slechte reclame voor Fietsenwinkel.

Alle klachten die gemeld zijn door T B.