Klacht: slechte service bij Royal Air Maroc

op 24 augustus 2016 over Royal Air Maroc in de categorie Vliegmaatschappij

Royal air Maroc erkent hun fout door onze tickets gratis om te boeken omdat wij door lange rijen voor de douane te laat komen bij de gate. Wij hebben op tijd ingecheckt en onze bage was ingeleverd. Echter doordat er maar 2 balies open zijn, zijn de rijen erg lang en hierdoor komen wij en velen met ons niet op tijd bij de gate. Men roept niet om of dergelijke. Ze sluiten de gate en vliegen naar Amsterdam! Royal air geeft de douane de schuld vd lange rijen.
Nu moeten wij 2 nachten in Casa blijven, maar hotel wordt niet vergoedt. Wij zijn hier buiten onze schuld om. Toch vergoeden ze behalve de tickets niet de extra onkosten. Voor mij laatste keer vliegen met royal air maroc; geen service; noch vriendelijkheid ……uren van het kastje naar de muur gestuurd en uiteindelijk draai ik zelf voor de onkosten !!! Waardeloze vlieg maatschappij! !

Als de geleden schade vergoedt wordt! hotel,voeding en taxi dan ben im tevreden

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Royal Air Maroc

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Royal Air Maroc nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door chem