Klacht: Slechte service bij levering

op 29 april 2016 over Baby-Dump.nl in de categorie Babykleding

N.a.v. Een zeer goed ervaren service in de winkel van Heerlen heeft onze Duitse familie ook besloten om hun babykamer etc. Bij babydump te bestellen. Helaas is er vanalles misgegaan. De arrogante en oneerlijk afhandeling van b.d. heeft mij doen besluiten om het verhaal hier te plaatsen. Ten eerste werd de prijs van het totaalpakket na overeenkomst verhoogd door een telfout van b.d. Echter de grootste irritatie onstond bij de levering. Er ontbraken twee zaken en deze zouden later worden geleverd. Ik heb hierover een aantal keer zelf moeten bellen of mailen en iedere keer werden we met een kluitje in het riet gestuurd. Beloftes werden niet nagekomen. We werden gewoon voorgelogen. Uiteindelijk is de bestelling 6 weken later dan beloofde datum geleverd op een alternatief bezorg-adres. B.d. Zou een attentie toevoegen gezien ze het met ons eens waren dat de communicatie erg slecht was. Klapstuk was dat zelf ook deze belofte niet werd nagekomen. Op onze laatste mail om nogmaals onze onvrede te uitten wachten we nog steeds op antwoord. Nogmaals prima service in de winkel maar een zeer slechte en arrogante houding vanuit het dis. kantoor. Zo ga je niet om met mensen die behoorlijke bedragen achter laten en in rust naar de geboorte van hun kind willen toe leven. Wij hebben besloten om deze winkel (helaas) te mijden! B.d. heeft tot op heden er niets aan gedaan om ons als klant te behouden. Triest!

Een fatsoenlijke respons en oprechte excuses voor de gang van zaken. Zo ga je niet met klanten om. Dit inzicht delen met elkaar

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Baby-Dump.nl over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Baby-Dump.nl in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Baby-Dump.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Baby-Dump.nl

Heeft op 04 mei 2016 om 09:40 geantwoord

GESPROKEN MET DE HEER OMTRENT BERICHT OP SITE KLACHT.NL OMTRENT DE NIET ONTVANGEN GOEDEREN EN DE COMMUNICATIE MET HET HOOFDKANTOOR.
UITGELEGD DAT ER BETER GECOMMUNICEERD DIENT TE WORDEN EN ZULLEN DIT DAN OOK INTERN BESPREKKEN, BETREFFENDE DE LEVERING IS ER BIJ POST.NL EN DE DUITSE POST EEN EN ANDER MISGEGAAN, WE ZULLEN DIT OOK MET HEN BESPREKEN, EXCUSES AANGEBODEN IN VERBAND HIERMEE, HEER BLIJ MET REACTIE.

Alle klachten die gemeld zijn door Gangelt