Klacht: Slechte service!!

op 17 oktober 2016 over Leen Bakker in de categorie Woonwarenhuizen

Ik heb hier onlangs een garderobekast besteld waarvan ik 2 belangerijke schroeven miste. Daar kwam ik pas achter bij stap 12. Gelijk gebeld met de klantenservice die mij vertelde dat de schroeven in het dichtsbijzijnde filiaal op te halen zijn. Eenmaal gebeld naar filiaal in Rotterdam kreeg ik weer wat anders te horen , dat de ontbrekende onderdelen altijd thuis worden opgestuurd. Dat heeft een week lang geduurd (PostNL kreeg natuurlijk de schuld) terwijl ik vervolgens een smsje ontvang dat de onderdelen op te halen zijn in de winkel. Je wordt letterlijk voor de gek gehouden en voorgelogen. Ik bestel nooit meer wat bij Leenbakker ik ben nog steeds met ze bezig omdat de kast niet opgehaald kan worden. Ik had bij het monteren de dozen weggedaan en nu moet ik de planken vastbinden. Aan de klantenservice heb je ook niks! Onervaren bijdehand en totaal niet klantvriendelijk. Hierbij waarschuw ik jullie ook bestel niks bij Leenbakker!! Woonexpress, wehkamp, otto, meubella prima meubelzaken en je krijgt waar je voor betaald!

Als de klantenservice hun werk zouden doen. Moeite doen voor klanten en helpen bij oplossen van het probleem.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Leen Bakker

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Leen Bakker nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door AntiLeenbakker