Klacht: Slechte service

op 18 oktober 2016 over BY-POS in de categorie Electronica Winkels - ketens

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Bestelling van een Star TSP bonnenprinter.

Per abuis de verkeerde printer besteld (zeer onoverzichtelijke website)
Bij installeren hierachter gekomen, dus verpakking was geopend en de rol zat er al in. Een “service” medewerker geconsulteerd via de chat, de persoon lijkt weinig geïnteresseerd, de enige service is zo’n beetje een verwijzing naar de retour en de RMA pagina. Zie transcript van de chat.
Een verkeerde printer bestellen betekend bij deze “fijne” firma dat je op een bedrag van €180,23 in de BTW maar liefst €84,56 restocking kosten betaalt alleen omdat je op hun site de bomen door het bos niet meer ziet.
Dat is een héle tijd geleden dat ik bij een bedrijf zulke slechte service heb meegemaakt. Goedkoop? Welnee, ik breng de verkeerd bestelde printer nog liever naar de recycling dan dat ik op hun RMA Retour voorstel in ga. Ik ga wel naar een ander bedrijf.

Gewenste Oplossing:

Omruilen 0,- kosten omruiling, verzendkosten neem ik om mijn rekening en bijbetaling voor de juiste printer natuurlijk ook.

Alle klachten die gemeld zijn door lucas63