Klacht: Slechte service

op 25 september 2016 over Pronto Wonen in de categorie Meubelwinkels

. Pronto wonen cruqius. Heb je je meubels in december besteld zou het ongeveer 6 a 8 weken duren . Worden we een week van tevoren ingelicht dat het 4 weken langer duurt …… uiteindelijk kwamen er nog eens 3 weken bij. Al met al kwam het dus pas na 4maanden . Ik de meubels opengemaakt blijkt het allemaal de verkeerde kleur te zijn. Echt ik kon wel janken . Gelukkig werd de salon tafel en de dressoir de volgende dag al geleverd met de goede kleur . Wij in elkaar zetten missen we een heleboel schroeven. En dan moet ik ze van pronto zelf bij de meubel boer gaan ophalen …Echt een top service . De eettafel hadden ze niet meer op voorraad dus die moest opnieuw besteld worden .. Ze zeiden dat de tafel met SPOED besteld is. Ik nog erbij zeggen wel de goede kleur he…. krijgen we vandaag de eettafel binnen ..En niet te geloven het is gewoon weer de verkeerde kleur en daar wacht je dan sinds december op. Toen kon ik nog langer wachten. Pronto zelf opgebeld dat het weer de verkeerde kleur was en er werd vriendelijk vertelt dat ze het gingen oplossen en een compensatie zouden krijgen . De manager zou mij nog terug bellen er over en ik heb nooit meer wat gehoort . Wat een slechte winkel is dit .

Als ik een compensatie krijg . Wij zouden dat krijgen omdat echt alles ons tegen zat . Maar we hebben helemaal niks meer gehoord

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Pronto Wonen over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Pronto Wonen in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Pronto Wonen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Pronto Wonen

Heeft op 27 september 2016 om 16:13 geantwoord

Heeft op 07 oktober 2016 om 14:51 geantwoord

Weet niet wat er dan opgelost is ??

Alle klachten die gemeld zijn door Melissawouda