Klacht: slechte service

op 21 september 2016 over Albert Heijn in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

wielwijk admiraalsplein dordrecht
Al jarenlang zijn er producten niet, als ze nabesteld worden gaat er ook van alles mis.
Je moet altijd de bon nakijken omdat er altijd wel iets niet in orde is, uiteraard altijd ten nadele van de klant.
Men kijkt alsof ze niet tot tien kunnen tellen, wat waarschijnlijk ook zo is. Ik ben helemaal klaar met AH, de laatste keer dat ik er geweest ben en…..ik zal het doorvertellen wat een vreselijk slechte zaak dit is.

Gewenste Oplossing:

nooit, er is altijd wel wat niet in orde

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Albert Heijn

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Albert Heijn nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee