Klacht: slechte service .

op 22 september 2016 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

krijg zeer regelmatig pakjes uit het buitenland ..gaat bijna altijd goed ..behalve pakjes uit China , die moet ik tegenwoordig ineens afhalen bij servicepunt ..onbegrijpelijk .. neem op 14 september kreeg 3 zendingen uit China .. nr 1 werdt keurig aan de deur bezorgd ..nr 2 zat in de brievenbus en nr 3 kon ik weer gaan afhalen ..echt een heel stuk verder dan 1 van de 2 servicepunten vlak bij mij in de buurt ( Jumbo + Bruna )
nu heb ik een zware hernia dus lopen is moeilijk …
Heb bij de klantenservice hier over een klacht ingediend ..en dan krijg je als antwoord dat het ligt aan de chinese verkoper ..die kiest daar voor ? Nu heb ik met de chinese verkopers contact opgenomen , en die weten van niets ..en zijn daar zeer kwaad over ..die verwachten ( net als ik ) dat de orders gewoon aan de voordeur aangeboden worden.
En dan de klacht die ik indiende bij Post.nl ..ik gaf op hun standaard antwoord ,een vervolg antwoord ..daar kreeg ik dus precies ..echt tot op de letter hetzelfde antwoord op ..Blijkt dus wel uit dat de klacht en/of vragen totaal niet worden gelezen ..
En dan nog spreken over service ..

Wil gewoon dat mijn pakjes uit China gewoon aan mijn huisadres ( voordeur ) afgeleverd worden .

En als het dan toch via een servicepunt moet gaan ... geef het dan af bij het dichtbijzijnde servicepunt ..en laat de klant niet onnodig ver lopen .

Heb een gesprek gehad met de pakjesbezorger ..en ook die snappen er totaal niets meer van ..

En de klantenservice moeten eens de berichten goed lezen en niet altijd met het standaard antwoord schermen .

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 22 september 2016 om 13:09 geantwoord

Geachte heer, mevrouw,

Hartelijk bedankt voor uw bericht. Het spijt me om te vernemen dat u niet tevreden bent over onze dienstverlening. Graag wil ik dit toelichten.

Aangetekende zendingen uit China die in Nederland een 3SRETA barcode krijgen gaan direct naar een afhaallocatie en hier ontvangt u per post een afhaalbericht van. Het spijt me dat dit voor u een lastige situatie oplevert, maar ik heb niet de mogelijkheid om dit voor u aan te passen.

Heeft op 23 september 2016 om 12:16 geantwoord

Zoals altijd het standaard antwoord..er wordt geen oplossing geboden ..blijft afwachten of je het pakje aan de deur krijgt afgeleverd of dat je het moet ophalen bij een stuk verder gelegen servicepunt .
en China verzenders kunnen ook hier niets aan doen .

maar we moeten het hier maar mee doen !

Alle klachten die gemeld zijn door buyer56