Klacht: slechte service

op 03 september 2016 over ZARA in de categorie Kledingwinkels

op 10 augustus heeft mijn dochter een broek gekocht, body curve, op 1 september zat er op haar achterkant al een hele grote bijna scheur vlakbij de naad.
omdat ze gaat studeren in een andere stad had ze mij gevraagd of ik terug wilde gaan met broek en bonnetje. In de winkel in Eindhoven keken ze me vragend aan wat ik kwam doen, ook nadat ik de klacht had laten zien. riepen iets door een telefoon en ik stond daar maar te wachten, terwijl veel medewerkers daar ook maar stonden. na bijna 8 minuten kwam er iemand. ze gaf me het gevoel, daar heb je er weer zo een, wat doet ze moeilijk. uiteindelijk gaf ze kort aan dat de klacht gegrond was en zei iets tegen een medewerker. die was nog met iets bezig (geen klant), en ik weer wachten. uiteindelijk kreeg ik geld terug, dacht ik. maar ik moest de pas van mijn dochter overleggen. en zoals jullie snappen, heb ik die niet, die heeft ze zelf nodig, toch. geld terug kon met geen mogelijkheid, wel een tegoedkaart. zo binden jullie klanten, denken jullie. dit is voor mij de 2e niet goede ervaring met Zara en klantenservice. Niet vriendelijk personeel. in welke winkel krijg je niet normaal je geld terug als het artikel wat je terugbrengt, na 2 keer dragen al kapot is. ik vind de service ronduit waardeloos

een serieuze aandacht voor de klacht. op een normale en vriendelijke manier communiceren. niet als lastig beschouwd worden. en normaal je geld terug.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over ZARA

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over ZARA nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door petervanschayk