Klacht: slechte service

op 30 augustus 2016 over KPN in de categorie Alles-in-1

Ik heb op 19 mei j.l. in Rottedam (Hoogstraat) een nieuwe smartphone gekocht met daarbij het verzoek mijn na afloop van mijn contract met T-Mobile mij bij KPN aan te sluiten i.v.m mijn andere contracten. Mij werd te verstaan gegeven dat KPN contact zou hebben met T-Mobile omdat contract te beeindigen. Tot mijn verbazing krijg ik nog steeds rekeningen van T-Mobile. Ik heb daarover gebeld en mij werd weer de verzekering gegeven dat vanaf nu alles in orde kwam, behalve het feit dat iknog een extra maand bij T-Mobile onder contract zou staan. We maakte een afspraak over de levering van de simkaart. Maandag tussen 12.00 uur en 15.00 uur. Ik ben de hele middag tot ’s avonds laat thuis geweest en nu krijg ik na verschillende telefoontjes een email dat het pakje niet kon worden afgeleverd, omdat er niemand thuis was. toen brak mijn klomp. Ik heb contact opgenomen met het bezorgbedrijf en daar bleek dat er geen sprake was van een opdracht. Ik vraag me nu in gemoede af hoe de interne communicatie en organisatie wat betreft service op de klant is gericht. Na zeker 7 telefoontjes met uw bedrijf voel ik mij uitermate gepiepeld. Ik vraag mij nu af of ik bij KPN wel op het goed adres ben wat betreft mijn contract.

Ik zal tevreden zijn, als ik de simkaart ontvangen heb in goede staat. Bovendien verwacht ik excuses over zoveel gebrek aan goede dienstverlening.

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over KPN

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over KPN nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door ties.naber