Klacht: Slechte service

op 28 augustus 2016 over Van der Valk in de categorie Reizen Algemeen

Bij aankomst in het hotel kregen we een van de slechtste kamers die het hotel maar had. De zon stond er volop en er was geen enkele vorm van ventilatie of airco, geen minibar. Met 2 kleine kinderen konden we het geen 2 min in de kamer uithouden. Ook heb ik betaald voor een upgrade maar dit was gewoon een standaard kamer. Nadat ik geklaagd had bij de receptie weigerde de jongeman mij een andere kamer aan te bieden. Nadat ik boos en gefrustreerd was kwam er een andere collega bij en die bood mij een exact de zelfde kamer aan aan de bovenzijde waar het iets koeler zou zijn. Iets beters konden ze.me.niet aanbieden. Ik vind dat de klacht heel slecht afgehandeld is. Ik vind niet dat ik waar voor mijn kamer heb gehad. Dit is niet de service die ik van vandervalk gewend ben. Verder wilde u iets uit het automaat voor een van mijn kleintjes halen. Het personeel wilde niet wisselen en maakte niet eens oogcontact en bood me geen andere optie aan. Verder werd bij het uitchecken niet eens gevraagd hoe ik mijn verblijf heb ervaren (wat normaal gesproken wel gebeurd). Ze namen de sleutel in ontvangst en keken weg om een ander te helpen. Woedend werd ik hierom.

Tevreden ben ik als er compensatie geboden wordt in de vorm van een tegoedbon met een goede upgrade om het weekend alsnog in te halen. Het liefst in een ander vandervalk hotel,omdat we niet meer naar dit hotel terug willen.

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Van der Valk

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Van der Valk nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door J-bengattou@live.nl