Klacht: Slechte service

op 08 juli 2016 over medipoint in de categorie Zorghulpmiddelen

Voor de vakantie (midweek 27/6 t/m 1/7) had ik voor mijn vader hulpmiddelen besteld bij Medipoint. De hulpmiddelen zouden worden bezorgd op 27/6 in Hof van Saksen in Nooitgedacht. Op 1/7 zou het weer worden opgehaald. Ik kreeg geen bevestiging wat dat deden ze nooit zei men. Op vrijdag kreeg ik wel een mail dat er hulpmiddelen zouden worden bezorgd op het vakantieadres. Even later kreeg ik een mail dat er op maandag hulpmiddelen zouden worden bezorgd op het huisadres. ??? Ik heb gebeld en ze zochten het uit. Alles stond op het vakantieadres zei ze. Op maandag naar Nooitgedacht, en ja hoor alles was bezorgd. Op vrijdagochtend 10.5 uur kreeg ik een telefoontje dat hij hulpmiddelen kwam ophalen, maar er was niemand thuis. Ik vroeg waar hij stond. Bleek hij in Bolsward te staan, bij het woonhuis van mijn vader. Ik zei dat daar niks was bezorgd en dat het uit Nooitgedacht moest komen. Kreeg ik gisteren een telefoontje dat er nog hulpmiddelen in Nooitgedacht stonden maar dat er niemand thuis was. Hallo, dat is een bungalowpark en er is altijd iemand bij de receptie. Opeens was de verbinding weg (/??).Ik heb het verhaal op facebook gezet en kreeg een bericht dat ik de gegevens maar even moest doorgeven dan kn men het voor mij uitzoeken Vanmiddag krijg ik een mail dat er hulpmiddelen worden gehaald op maandag 11 juli, uit Bolsward. Daar is nooit iets bezorgd, dan kan men er toch ook niks weg halen???
Ik ben helemaal klaar met medipoint. Wat is er nu zo moeilijk aan.
De hulpmiddelen zijn in Nooitgedacht bezorgd op 27/6 en zouden worden opgehaald op 1/7. ER IS NIKS IN BOLSWARD BEZORGD, HOE KAN MEN DAAR DAN HULPMIDDELEN WEER WEG HALEN??

Een betere administratie.
De hulpmiddelen volgens afspraak weer ergens vandaal halen waar het ook bezorgd is. Het gaat om een vakantie.

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar medipoint over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door armiva