Klacht: Slechte Service

op 07 juli 2016 over Leen Bakker in de categorie Woonwarenhuizen

Gordijnen op maat gekocht bij Leen Bakker. Toen ze klaar waren deze opgehaald. Waren niet compleet. Terug naar de winkel, waar ze niet te vinden waren. Lang gewacht toen toch gevonden. Bij 2 van de tien gordijnen was een gaatje midden in de gordijn baan aanwezig waardoor er wanneer de zon scheen een laserstraal de slaapkamer binnenviel. Gebeld en ons werd verteld dat we de gordijnen moesten inleveren. Gordijnen eraf gehaald en naar de winkel gegaan en gevraagd voor oplossing omdat dit de slaapkamer gordijnen waren. Gordijnen mochten weer mee naar huis. We dachten nog “lekker dan eerst moeten ze terug en dan mogen ze zolang blijven hangen”. Nog gevraagd of dit zeker goed was en ja ze mochten mee terug tot de nieuwe opgehaald konden worden. Lekker dan ze er voor niets afgehaald plus een uur wachten tot er nieuwe waren besteld. Computers werkten niet mee. Gordijnen weer opgehangen. Dacht nog ‘toch nog een beetje service” Dag later gebeld door Leen Bakker. Gordijnen moesten toch ingeleverd worden. Was toen wel een beetje oververhit. Gordijnen er weer af en naar Leen Bakker. We wilden graag de filiaalmanager spreken maar die had het waarschijnlijk te druk? Gordijnen ingeleverd en we hebben nu geen gordijnen in de slaapkamer. Bedankt Leentje voor de goede service. Inmiddels vier keer naar Leen Bakker geweest en een vijfde keer nog in het verschiet.

Een tegemoetkoming in mijn kosten die ik gemaakt heb door vier maal naar Leen Bakker te moeten en de gordijnen op te hangen en eraf te halen en de vijfde keer die in het verschiet ligt.

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Leen Bakker

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Leen Bakker nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door JaZo21163