Klacht: Slechte service

op 11 juni 2016 over Albert Heijn in de categorie Supermarkten

Ik woon in het dorp Maarssen en daar hebben we een ah op de plesmanlaan.ik weet niet wat er speelt maar wat een ellende,altijd volle karren in het pad om bij te vullen op de drukste momenten .veel misgrijpen,veel vuile stellingen bv de flesjes vol met stof,niet aanwezige personeelschef voor evt vragen,papieren op de koeldeuren producten niet geleverd,en zo zijn er nog wel een aantal dingen te noemen.zelfs het personeel klaagt erover,dus er is iets aan de hand.ik overweeg zelfs weg te blijven hier maar dit kan toch niet de bedoeling zijn.het is niet iets van vandaag op morgen maar speelt al een aantal mnd.en het meeste stoort mij de onhebbelijkheid van het personeel achter de klanten corner,doen verdikkeme net of je een of ander lastig iets bent.zou graag hierop uw antwoord ontvangen.vr Gr

Was ik altijd.

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Albert Heijn

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Albert Heijn nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Jmz49