Klacht: slechte service

op 13 juni 2016 over Bol.com in de categorie Online Warenhuizen

Ik sluit contract af met BOL voor aankoop en levering van boek. Als deze levering verkeerd loopt dan schuift BOL de verantwoordelijkheid door aan transporteur DPD terwijl ik een contract heb met BOL en zij dus verantwoordelijk is tov van mij.
BOL rekent trouwens ‘servicekosten’ aan bij deze verkoop.

Als BOL fout erkent en mij tegoedbon van 10 euro stuurt

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Bol.com over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Bol.com in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Bol.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bol.com

Heeft op 13 juni 2016 om 13:08 geantwoord

Beste heer De Voecht,

Dank voor ons gesprek, jammer dat we elkaar niet hebben kunnen vinden.
Graag verwijs ik u naar de voorwaarden omtrent aankopen bij externe verkopers:

Uiteraard heeft de bezorger een fout gemaakt, daarop wordt hij via de verkoper in kwestie aangesproken.

Fijne dag gewenst en groet,
Webcare - bol.com

Heeft op 13 juni 2016 om 13:13 geantwoord

BOL weigert 10 euro compensatie maar stellen zelf ook geen ander bedrag voor.
Het blijven dovemansgesprekken.

Reactie van de melder van de klacht wapemaca

1 jaar geleden - BOL blijft de verantwoordelijkheid afwentelen want als BOL niet de service kan leveren die ze met nieuwe producten wel levert, dan moet ze stoppen met tussenpersoon te spelen. BOL rekent trouwens 1,99 euro servicekosten aan. Waarvoor dienen die 1,99 euro als er geen service wordt geleverd? BOL weigert 10 euro compensatie maar stellen zelf ook geen ander bedrag voor. Het blijven dovemansgesprekken.

Alle klachten die gemeld zijn door wapemaca