Mijn Klacht:
Afgelopen zondag ging onze wasmachine stuk ( 01-05-2016). Maandag hebben we dit nr ( 0900-0555) gebeld. Deze gaven aan dat we z.s.m gebeld zouden worden door de leverancier ( Bauknecht). Dinsdagmiddag was er nog niet gebeld, toen ben ik naar de winkel gegaan ( Loosduinsekade Den Haag ). De bedrijfsleider heeft terplekke het hoofdkantoor gebeld en via hun kreeg ik te horen dat er 2 dagen voor staan. Terwijl dinsdagmiddag toch de tweede dag was??? Daar kon ik het mee doen!!
Woensdagmiddag weer zitten wachten. Weer niks!
Weer de winkel gebeld,. Toen kregen WIJ het tel.nr van Bauknecht ? Lijkt ons dat Dhr. Rodenburg de firma Bauknecht zelf had meten bellen!
Wij hebben Bauknecht toen zelf gebeld,en ja hoor die hadden geen opdracht ontvangen.
Door deze LAKSE houding zitten wij mogelijk 2 weken zonder w
asmachine
Bauknecht kan pas 11-05-2016 komen kijken, mogelijk moet er een onderdeel besteld worden en duurt het nog langer.
De slogan moet zijn HIGH proces en LOW service.
High proces, aangezien m’n tablet bij Media Markt 20 euro’s.van goedkoper bleek te zijn???
Fysiek is/was het niet mogelijk om bij jullie terug te komen om dat aan te tonen.
Wij hopen dat er met deze klachten iets gedaan wordt.
Met vriendelijke groet
Fam.T.Wapenaar
Gewenste Oplossing:
Zijn wij niet
