Klacht: slechte service

op 05 mei 2016 over BCC in de categorie Electronica Winkels - ketens

Afgelopen zondag ging onze wasmachine stuk ( 01-05-2016). Maandag hebben we dit nr ( 0900-0555) gebeld. Deze gaven aan dat we z.s.m gebeld zouden worden door de leverancier ( Bauknecht). Dinsdagmiddag was er nog niet gebeld, toen ben ik naar de winkel gegaan ( Loosduinsekade Den Haag ). De bedrijfsleider heeft terplekke het hoofdkantoor gebeld en via hun kreeg ik te horen dat er 2 dagen voor staan. Terwijl dinsdagmiddag toch de tweede dag was??? Daar kon ik het mee doen!!
Woensdagmiddag weer zitten wachten. Weer niks!
Weer de winkel gebeld,. Toen kregen WIJ het tel.nr van Bauknecht ? Lijkt ons dat Dhr. Rodenburg de firma Bauknecht zelf had meten bellen!
Wij hebben Bauknecht toen zelf gebeld,en ja hoor die hadden geen opdracht ontvangen.
Door deze LAKSE houding zitten wij mogelijk 2 weken zonder w
asmachine
Bauknecht kan pas 11-05-2016 komen kijken, mogelijk moet er een onderdeel besteld worden en duurt het nog langer.
De slogan moet zijn HIGH proces en LOW service.
High proces, aangezien m’n tablet bij Media Markt 20 euro’s.van goedkoper bleek te zijn???
Fysiek is/was het niet mogelijk om bij jullie terug te komen om dat aan te tonen.
Wij hopen dat er met deze klachten iets gedaan wordt.
Met vriendelijke groet
Fam.T.Wapenaar

Zijn wij niet

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar BCC over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door BCC in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat BCC een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

BCC

Heeft op 12 mei 2016 om 11:21 geantwoord

Beste heer Wapenaar,

Vervelend om te horen dat uw wasmachine defect is gegaan. Wanneer u de klacht bij ons meldt wordt u doorgaans binnen twee werkdagen gebeld door de reparateur om een afspraak te maken. Excuses als dit in uw geval niet goed verlopen is.
Hoe we ook ons best doen, het kan gebeuren dat wij een lagere prijs bij een concurrent over het hoofd zien. Daarom is er de BCC Prijsgarantie. Dankzij deze Prijsgarantie weet u zeker dat u nooit te veel betaalt. Want ziet u het product van uw keuze of uw aankoop bij een van onze concurrenten (zie www.bcc.nl voor de voorwaarden) toch voordeliger, dan passen wij de prijs aan of betalen wij u het prijsverschil terug, zelfs tot twee weken na aankoop.
Als u het product in een van onze winkels heeft gekocht, kunt u met uw aankoopbewijs tot 14 dagen na aankoop terecht bij een van onze verkoopadviseurs. Vervelend om te horen dat dit voor u fysiek niet mogelijk was. De tablet is gekocht in maart, helaas valt dit voor ons nu twee maanden later niet meer te controleren.

Mieke
BCC