Mijn Klacht:
Ik heb telefonisch een abonnement afgesloten en nieuwe Samsung galaxy S5 goud kleurig besteld. Ik wou graag me oude nummer behouden! Na m’n eerste sms bericht van koerier kwam ik erachter dat ze niet de juiste email adres van mij hadden genoteerd. Ik heb contact met Vodafone personeel opgenomen en onze gesprek was heel kort. Zij gaf me de tel nummer van koerier… Nadat ik de koerier had gesproken kwam ik erachter dat ik een code nodig had, dus ik weer terug bellen n Vodafone. Ik kreeg en code en heb weer de koerier gebeld. Ik had de code van iemand anders. Daar begon me frustratie! Na veel moeite en bellen heb ik me email gecorrigeerd en erachter gekomen wanneer me pakket binnen gaat komen. Na zoveel dagen wachten kwam de koerier bij me en wat bleek er….verkeerde kleur telefoon. Hij vond het erg vervelend voor mij. Ik moest uren lang thuis op me tel wachten terwijl ik midden in het verbouwing zit. Vandaag heb ik Vodafone gebeld en in plaats dat ze met een goeie oplossing komen zegt ze dat doordat de tel terug gestuurd is is alles geannuleerd. Nog langer wachten op me tel en de opzegging bij me huidige provider is ook geannuleerd. Ik weet dat ik me eerste gesprek wanneer ik me Vodafone abonnement heb afgesloten was bij ene Hanna.. Helaas herinner ik me niet wat haar achternaam is. Heb om haar achternaam gevraagd maar hetgeen die ik aan de tel had wou haar achternaam niet geven.
Gewenste Oplossing:
Ik ben tevreden wanneer het dingen lopen zoals het moeten lopen. Ik heb me abonnement bij me huidige provider langer dan 12 jaar. Omdat bij Vodafone de prijzen aantrekkelijk zijn dacht ik ik ga overstappen. Ik zou alsnog bij Vodafone abonnement aansluiten als na alles wat fout is gegaan zij met een aantrekkelijke oplossing zouden komen. Waarom moet ik nog 10 dagen wachten? Terwijl ik me tel allang kon hebben.

